بهترین دستکش کار

معرفی بهترین دستکش کار یا دستکش ایمنی

 افرادی که در مشاغل مربوط به ساخت و ساز، نجاری، مکانیکی و کار با مواد شیمیایی فعالند از دستانشان به هنگام کار استفاده می‌کنند. افرادی که از دستکش مناسب کار استفاده نمی‌کنند، با گذشت زمان شاهد ترک خوردن، خشکی و حتی جراحت‌ شده که باعث بروزخونریزی خواهد شد. از لباس کار نیز برای پوشش و محافظت بدن استفاده می‌شود. دست‌های کارکنان نیازمند لباسی برای کاهش آسیب دیدگی‌های احتمالی است.

طی دو یا سه سال گذشته، تولید کننده پیشرفته‌ای در زمینه تولید دستکش کار وجود نداشت و یا اگر وجود هم داشت محصولات با کیفیت زیاد بالایی وارد بازار نمی‌شد؛ اما با کاهش واردات دستکش که بیشتر از کشور چین بود، کارخانجات ایرانی فعال در این زمینه درخشیدند و کیفیت کالای امروزشان بسیار بالا رفته در نتیجه در کسب رضایت مصرف کننده سربلند شده و آن‌ها را از خرید دستکش‌های خارجی منصرف کرده است.

مدل‌های گوناگونی از دستکش‌ها در بازار‌ عرضه می‌شوند. دستکش ایمنی شامل چندین گروه دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری، دستکش کارگری ، دستکش شیمیایی و دستکش عایق برق هستند. گروهی از محصولات ساده و عمومی را هستند مانند دستکش کف دوبل، دستکش خالدار، دستکش کف مواد، دستکش بافتنی و دستکش لاستیکی، دستکش شیمیایی شامل دستکش ضدحلال و دستکش ضد اسید هستند. دسته دیگر دستکش جوشکاری هم دستکش آرگون و دستکش جوشکاری چرمی نیز خواهد بود.

معرفی بهترین برند کلاه ایمنی یا کلاه کار

صدمه‌ها و آسیب دیدگی‌هایی که برای کارکنان در محل کار پیش می‌آید غیر قابل جبران و بسیار خطر آفرین می‌باشند. شاید در خرید دستکش و لباسکار بتوانید از انواع برندها استفاده کنید و دچار مشکل خاصی نشوید، اما به هنگام خرید کلاه ایمنی بسیار دقت کرده و محتاطانه تر عمل کنید و اولین کلاه ایمنی که در دسترس بود را خریداری نکنید.

لباس کار آذین

فروشگاه لباس کار آذین با بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش لباس کار تخصصی در عرصه ایمنی لباس کار، آمادگی خود را جهت فروش لباس‌کار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به تمام پویندگان راه صنعت اعم از کارخانجات، شرکت‌ها، کارگاه‌ها، بیمارستان‌ها، موسسات،رستوران‌ها، مراکز خدماتی و تمامی زمینه‌های شغلی که نیاز به لباس کار مشخصی دارند، اعلام می‌نماید. لباسکارهای تولید و عرضه شده توسط شرکت آذین همراه با ضمانت و کیفیت می‌باشند. استفاده از لباسکار امری بدیهی است و همه کارکنان می‌بایست از لباس‌کار حین فعالیت و کار کردن در طول روز استفاده نمایند. در زمینه تولید لباس کار، شرکت‌های زیادی فعالیت دارند اما تعداد محدودی از آنها کیفیت و ایمنی را پس از فروش لباس کار ، ضمانت می‌کنند. آذین، فروشگاهی مطمئن برای خرید لباس کار مهندسی ، پزشکی ، صنعتی ، جین و… در کرج می‌باشد.

برای خرید انواع تجهیزات ترافیکی، تجهیزات آتش نشانی، شارژ کپسول پودر و گاز در کرج می‌توانید با تجهیزات آتش نشانی آذین و تجهیزات ترافیک آذین در تماس باشید.

ما را در صفحه رسمی اینستاگرام فروشگاه لباس کار آذین دنبال کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 11:8 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود